Pages

Friday, January 18, 2008

ゆびのこっせつかな。。。 Broken finger maybe

こっせつかうちきずがわからない。ちょっとだけ。昨日、からだの言葉をおしえていた。体の言葉のよくてげんきな歌あるからつかった。。。私はこのうたが大好き!いつも、同じアクションがつかう。でも、こんど私はなかなか気がたってかな、「Touch your feet」をうたいて(足をタッチして下さい)、とんで、足を二つが同時にタッチした。。。あああ、いたい!きょうもまだ少しいたいだが、書くののゆび。おっと!

Broken or bruised, I'm not sure. Only a little anyway. Yesterday, I was teaching body parts vocabulary. There's a really good and lively song for this topic, so I used it - I love this song! I always do the same actions. But this time, I maybe got too overexcited - 'Touch your feet' - as always, I jumped, touched them at the same time... Eeeeeooooaaaaahhh - ouch! Ouch ouch ouch.... It still hurts a bit today, but it's one of my writing fingers. Oops.

No comments: