Pages

Sunday, February 17, 2008

京王百草園 Keio Mogusa Garden

やった!今日百草園に行った。7時に出た14時にかえった。百草園までは2時間のたびだった。きれいだったが私はちょっと早い行ったかな。もうすぐのほうがきれいだかな。うめの花のよい香りがした。来年は百草園に3月に行くとおもう。もっとしゃしんが左リンクに。

Yay! I got to Mogusa Garden today! Left at 7, back at 2 - 2 hour jouney each way. It was beautiful although I was perhaps a couple of weeks too early. It will be even more beautiful soon I think. The smell of plum blossom was beautiful. Next year I think I'll visit again in March.

More photos at the link to the left.

No comments: